Ik heb het zelf niet verzonnen...

... maar het is natuurlijk wel leuk. :-)

& Met 'het' bedoel ik dan: Het Wonderlijke Wereld Wijde Web kan ondanks de techniek turaaaaag zijn en vervolgens toch héél snel. Een voorbeeld:

In november 2007 werd ik door Bas van de Haterd geïnterviewd over mijn mening & gedachten over Leiderschap. Bas las o.m. mijn entries in dit ManPro blog over Leiderschap en vond dat ik er, zeker naar Nederlandse begrippen, een bijzondere mening op na hield (.....). Het interview publiceerde Bas vervolgens in HRLog. Daarna was het rustig, los van het feit dat er in kleine kring werd geblogd en gesproken over 1 van de facetten van succesvol Leiderschap namelijk Personal Branding.

'Rustig' tot dat vorige week dinsdag DeOndernemer.nl het interview integraal (d.i. met typefouten ;-) )  publiceerde. Vervolgens gaat het blijkbaar hard want vandaag komen zowel Overheidsmanagement.nl  als MT.nl  met een kort bericht. (nb: de laatste haalt als bron voor het bericht zelfs een Belgische site aan.....).

Of ik dit erg vind? Nee hoor. Of ik iets aan de berichtgeving wil veranderen? Ook niet, ik vind het prima zo!

Maar ik volg de berichtgeving natuurlijk wel. Je dient zuinig te zijn op je Brand, toch?

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

Bas van de Haterd
Lid sinds 2010
Mooi, waartoe een artikel wel niet kan leiden. En bijzonder (jammer) dat een goede bronvermelding doorgaans te lastig is voor waarden.
Lessen van Hadrianus.
[...] The Economist, over de essentie van image-building, personal branding zo u [...]