De Meest Invloedrijke (Zaken)Mensen die Nimmer Leefden.

Ook leuk: een nieuw (e-)boek dat een overzicht laat zien van de '101 Most Influential People Who Never Lived'. Fictie dus maar hun resultaten zijn zeker non-fictie. Zo meldden de auteurs over de No.1: The Marlboro Man: "Previously marketed by Phillip Morris tobacco as a ladies brand of cigarette called Mild as May. Marlboro's new image boosted sales from $5 billion in 1955 to $20 billion by 1957, and by 1972 it had become the top cigarette brand both in the nation and the world. In 2000, its market share was 35 percent of U.S. sales, outselling the six next most popular brands combined." 

Hier is deze Top 101 (& compliment aan John de Mol sr. want zijn bestseller staat toch maar mooi op No. 2!).

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>