Banken gaan weer langer open en Barbie gaat on-line

Terwijl de Nederlandse banken besluiten om (toch maar) weer langere openingstijden te gaan hanteren (nb: hoe lang is het ook al weer geleden dat een bankkantoor op de laatste-zaterdag-van-de-maand overvol was?) gaat de, zeker bij (ook oudere) meisjes, welbekende BARBIE on-line!

Mattel, BARBIE’s ‘ouder’ zo gezegd, komt met een nieuwe BARBIE, eentje met MP3 speler, met natuurlijk een breed scala aan outfit en accessoires én het is ook nog eens een jonge & moderne meid c.q. dame afhankelijk van uw voorkeur, die je met bluetooth kan koppelen aan je pc e/o mobi zodat jouw BARBIE digitaal contact kan leggen met haar soortgenoten all-over-the-world!

Wat zegt Richard Ogle ook al weer in zijn recente boek ‘Smart World, breakthrough creativity and the new science of ideas’: 1. Timing is Everything, 2. Challenge your Channel Assumptions.

Wie van de 2, de Nederlandse banken of BARBIE, zou hieraan volgens Ogle voldoen denkt u?

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>